- Kozmetika z Mŕtveho mora
- Doplnky výživy Dr. Nona
- Imunita
- Antioxidanty
- Detoxikácia organizmu
- Na zníženie cholesterolu
- Dodáva energiu
- Na chudnutie
- Antiaging (proti stárnutiu)
- Infekcie, kašeľ
- Nervový systém (depresie, poruchy spánku, stres, proti únave)
- Frigidita, impotencia, sexuálne problémy
- Hormonálny systém
- Trávenie, črevný trakt
- Kosti, kĺby, svaly
- Ochorenia kože
- Alergie
- Očné problémy
- Kardiovaskulárny systém (srdce)
- Menopauza
Ochrana osobných údajov
Nájdete nás na Facebooku
Obchodné podmienky
1. Spôsob objednávania
Objednávať si môžete on-line priamo na našich stránkach cez formulár, e-mailom alebo telefonicky. Je potrebné uviesť počet kusov, vašu presnú adresu a telefónne číslo. Podmienkou pre platnosť objednávky je vyplnenie všetkých povinne označených údajov v objednávkovom formulári. Objednávka je zároveň návrhom kúpnej zmluvy, ku ktorej uzavretiu sa nevyžaduje potvrdenie objednávky predávajúcim a zmluva tak vzniká samotným dodaním tovaru. Ak zadáte e-mailovú adresu, po zaslaní objednávky vám na ňu zašleme potvrdenie.
2. Povinnosti predávajúceho
Predávajúci sa zaväzuje zákazníkovi dodať:
- Druh a množstvo tovaru v kúpnej cene a za platobných podmienok, ktoré platia v deň odoslania objednávky.
- Tovar, ktorý vyhovuje normám, predpisom a nariadeniam platným na území SR.
- Tovar, ktorý bude vhodne zabalený, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.
Predávajúci nezodpovedá za:
- Oneskorené dodanie tovaru zavinené poštou.
- Oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa.
- Za poškodenie zásielky zavinené poštou.
3. Povinnosti kupujúceho
Kupujúci sa zaväzuje:
- Objednaný tovar prevziať, skontrolovať neporušenosť obalov a v prípade akýchkoľvek závad tieto bezodkladne oznámiť predávajúcemu.
- Zaplatiť za tovar kúpnu cenu vo výške a v zmysle platobných podmienok platných v deň odoslania objednávky.
V prípade, že si kupujúci tovar neprevezme (na základe objednávky), predávajúci si vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody. V prípade, že si zákazník tovar neprevezme pri prvom doručení, a požaduje opätovné doručenie tovaru, je povinný uhradiť náklady prvého ako aj opätovného doručenia tovaru.
4. Ceny tovaru
Ceny uvedené v našom internetovom obchode sú platné v čase objednania tovaru, nemenia sa v objednávke pri znížení alebo zvýšení cien v budúcnosti.
5. Dodacie podmienky
Platí pri poslaní tovaru na dobierku:
Tovar máme na sklade a pri zrealizovaní objednávky v pracovnom dni do 14.00 hod., vám ho odošleme ešte v ten istý deň. Objednávky po 14.00 hod. a cez víkend budú expedované v najbližší pracovný deň. Zásielka bude odoslaná na vami zadanú adresu hneď v nasledujúci pracovný deň. Zákazník preberie objednaný tovar a zaplatí kúpnu cenu.
Pri osobnom prevzatí:
Tovar je možné takisto vyzdvihnúť osobne na kontaktnej adrese v Bratislave-Petržalke po telefonickom alebo e-mailovom dohovore.
6. Možnosti platby
- Poštovou dobierkou
- Pri prevzatí osobne
7. Poštovné
Uvedené ceny poštovného platia pre Slovenskú republiku. Ak si prajete zaslať tovar do inej krajiny, konktaktujte nás telefonicky alebo emailom na dohodnutí podmienok.
8. Reklamácie
Pred prevzatím a zaplatením zásielky z pošty, si ešte na mieste skontrolujte, či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) odporúčame zásielku neprebrať.
Na už prijaté poškodené zásielky reklamácie neprijímame. V prípade, že vám prišla zásielka poškodená, prosíme, aby ste nás o tom informovali e-mailom, alebo telefonicky. V takomto prípade vám pošleme zásielku novú. Výnimočne sa stane, že pracovníci pošty poškodia zásielku nevhodnou manipuláciou.
Reklamácia sa vzťahuje len na:
- preukázateľné výrobné chyby spôsobené výrobcom, ktoré boli zistené ihneď po dodávke tovaru, alebo počas jeho používania.
Reklamácia sa nevzťahuje na:
- chyby spôsobené užívateľom počas bežného používania tovaru
Postup pri reklamácii
Aby mohla byť vaša reklamácia akceptovaná je nutné dodržať: Po prevzatí tovaru si prezrite tovar a faktúru, ktorá slúži ako dodací a záručný list. Ak zistíte pri prevzatí tovaru chyby, je vašou povinnosťou oznámiť nám zistené skutočnosti prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky, najneskôr však do 3 dní od prevzatia tovaru.
9. Možnosť vrátenia tovaru
Nepoškodený, neotvorený tovar nám môžete poslať naspäť do sedem dní od jeho prevzatia a peniaze vám budú vrátené obratom na váš bankový účet (alebo iným, dohodnutým spôsobom). Prosím, posielajte nám tovar doporučene poštou, neprijímame tovar zaslaný na dobierku. Po dohode možnosť vrátenia tovaru aj osobne na našej adrese.